Klachtafhandeling bij Vivenda Vastgoedmanagement

Duizendmaal sorry! Excuses.... Klanttevredenheid is een zeer belangrijk voor Vivenda-Vastgoedmanagement maar helaas gaat er toch soms iets niet naar wens . En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Samen met jou komen wij vast tot een oplossing. 

Vivenda-Vastgoedmanagement, klachtenafhandeling
Heeft u een woning in beheer bij Vivenda-Vastgoedmanagement of is Vivenda de beheerder van de huurwoning die u bewoond en loopt er iets niet naar je wens? 

Klachten moeten opgelost worden en ook hierin onderscheidt Vivenda Vastgoedmanagement zich. Helaas kunnen klachten niet altijd voorkomen worden, Vivenda is natuurlijk geen eigenaar van woningen en is daarom bij het oplossen van klachten mede afhankelijk van de huurder én van de verhuurder.

Door een duidelijke omschrijving van je klacht kan Vivenda-Vastgoedmanagement deze in behandeling nemen en naar tevredenheid zo snel mogelijk voor je oplossen! Samen komen we vast tot een oplossing! Je klacht kun je ons kenbaar maken via e-mail: beheer@vivenda-vastgoedmanagement.nl of door het invullen van het contactformulier op de website.